این دوره قرار است شرکتکنندگان را با روش کاربردی و موثر ارتباط و تعامل با افراد پرنفوذ و ذینفوذ آشنا نماید. شرکتکنندگان در این دوره با اقدامات و مهارتهایی که به صورت کاربردی با پیادهسازی آن آشنا خواهند شد، قادر خواهند بود با ایجاد و بهرهبرداری از مهارتها و بر قدرت تعامل و اثرگذاری خویش بیفزایند.
شبکه سازی حلقه مفقوده کارآفرینان است، حلقه مفقوده کسانی که در دنیای واقعی کسب و کار حضور دارند.
معرفی دوره شبکه سازی کسب و کار و خلق فرصت های مالی
بسیاری از افراد، حتی خود شما که برای اولین بار چیزی رو تجربه میکنید، حتما قبول دارین که هزینههای زیادی رو در راستای اون تجربه و رسیدن به نتیجه به هدر میدهیم. حالا با آزمایش، صحیح و غلط کردن و هر کاری که اون لحظه به ذهنمون میرسه که باید انجام داد. بنابراین تجربهها به پای اکثر همه ما گرون تموم میشه.
ما در زندگیهای شخصیمون اکثرا حاضر نیستیم گرون بخریم اما حاضریم گرون بفروشیم، فارغ از اینکه این چه ارزشی رو میتونه منتقل کنه. به نظر من گرونترین چیزی که هر فرد میتونه خریداری کنه تجربهای هست که خود فرد بخواد به تنهایی تجربهاش کنه؛ و اینبار باز به نظر من و به احتمال بسیار زیاد خود شما راه فرار از این گرون خریدنها بدست آوردن تجربه و یادگرفتن اون از دیگران با قیمت کمتر و خطر بسیار کمتره! یاد گرفتن از دیگران که ما بهش میگیم هضم تجربه!
همه ما تجربه از دست دادن فرصتهای بیشماری رو تا این لحظه زندگیمون تجربه کردیم. لحظاتی که میشد از اونها به بهترین نحو ممکن استفاده کرد. اما در این بین، از دست دادن زمان و سوزاندن ارتباط بیشترین هزینه رو به همه ما تحمیل کرده. هر چند در سالهای اخیر در کشور ما لااقل اهمیت این موضوع بیش از پیش مشخص شده، اما هنوز هم این موضوع بخاطر فرسنگها فاصله و گپ موجود در فرهنگ، آداب و رسوم، عدم آموزش مناسب در دوران زندگی و هزاران علل دیگه که برخی از این هزاران، وجود ضربالمثلها، باورها، ذهنیتهای کهنه و قدیمیای هست که به ما به ارث رسیده و هنوز هم که هنوزه در حال گرفتن هزینه و هدر رفت سرمایههای مادی و معنوی ما ایرانیهاست. این موضوع زمانی خصوصا اهمیتش رو بیشتر نشون میده که میفهمیم در این برهههای زمانی اخیر شکارچیهای فرصت بسیار زیاد شدن و اگر نوبت شکار ما برسه و ما ابزاری برای شکار آماده نداشته باشیم قطعا این فرصت رو از دست دادیم و معلوم هم نیست که در این بهبوهه آیا فرصتی دیگه نصیب ما میشه یا خیر؟!
بنا به این مهم و نبود دورهای که بشه با کمترین هزینه و امکانات به شکار این فرصتها اقدام کرد، این دوره که ارزش چند میلیونی داره به دلایل مختلف و مسئولیت اجتماعی با قیمت اندک با سرفصلهای زیر که بخشی از اون اینجا قرار گرفته خدمتتون ارائه شد؛ اگر جزو افرادی که در زیر بهشون اشاره شد نیستید، خوشحال خواهم شد که شما رو در دوره ببینم. لحظات جذابی در انتظارتونه! امیدوارم قدردان فرصتهایی باشید که باهاش روبرو میشید.
اما این دوره مناسب چه کسانی نیست؟
افرادی که اصول شبکهسازی و ارتباطات حرفهای را به کار میبرند.
افرادی که اعتقاد دارند فقط با پول همه مسائل قابل حل شدن است.
افرادی که خودشون رو دوست ندارند.
افرادی که به ارتباطات و تعامل اعتقادی ندارد.
افرادی که حاضر به تغییر در عادت و روشهای کاری و زندگی خود نیستند.
افرادی که اعتقاد دارند از اونها گذشته.
افرادی که دیگران را در همه امور مقصر شرایط امروز خود میدانند.
سرفصلهای دوره
1. توضیحات اولیه مهم و لینکهای مرتبط
2. تعریف شبکهسازی و اهمیتش
3. ضرورت شبکهسازی و پیش نیازها
4. اثر مرکب در شبکه سازی
5. قوانین و مرز گذاری
6. با چه کسانی صحبت کنیم؟
7. درست یا غلط؟
8. سرچشمه چیه و چرا مهمه؟
9. باورهای منفی نسبت به شبکه زدن یا همون پارتی
10. مشک و نون عرق
11. داستانهای خودش باید میدونست!
12. فرق پارتی و معرف
13. من که دانشجوی صفر کیلومترم، سر کار نمیرم و...، بازم شبکه مفیده برام؟
14. معرفی مدل موثر برای پیدا کردن شبکه
15. معرفی سبک زندگی افراد و تشخیص اونها
16. معاینه تشخیصی و تشخیص افراد مناسب شبکهسازی من
17. چطور راهکار بدهیم که باعث صمیمیت بشه نه ایجاد گارد؟
18. چه وقت و چطور از رابطه ای عقب نشینی کنیم؟
19. تعیین مرز برای افراد مهم و مضر
20. لایههای صمیمیت
21. تیغ شوخی و سپر بلا
22. مرز گذاریها در ایجاد روابط شبکهای
23. چگونگی شروع رابطه با معرف
24. نحوهی گرفتن شماره یا راه ارتباطی از معرف
25. چگونگی مرتبط شدن و حفظ حریم در خانه و کار، فضای مجازی، تفاوت جنسیتی و...
26. ترسهای زنانه برای ورود به بازار مردانه
27. رفتار قاطعانه و مرزگذاری
28. نحوه پیام/ مسیج دادن و قرار گذاشتن برای جلسات
29. چگونگی حفظ و نگهداری روابط
30. چه وقتهایی یادی ازشون بکنیم؟
31. چطور در مناسبتهای مهم کسی را از قلم نیندازم؟
32. اگه رابطه رو به روز نکرده بودیم و حالا بهش نیاز داشتیم چه کنیم؟
33. چطوری زیر دین کادوهای سنگین نریم؟
34. برای مناسبتهای شخصی دعوتش بکنیم یا مراسم خودش رو بریم؟
35. فرق آدمهای داخل ایران و خارج از ایران
36. چطور پیشنهاد مناسبی بدیم تا رفتار غیرقابل پیش بینی نبینیم؟
37. تحلیل فیلم مرتبط
38. فعالیت و کار عملیاتی
39. پاسخ به سوالات
40. منابع مکمل
41. هدایای دوره
استاد دوره:
آقای کامیار میردار